måndag 1 februari 2010

Äntligen har jag fixat mitt mobilfodral

Med inspiration av Mairuru fick jag äntligen till mitt mobilfodral som skulle vara praktiskt och så ville jag kunna hänga det på insidan av väskan så att jag finner mobilerna medans de ringer... ni vet, det kan ju vara lite problematiskt att hitta grejerna i min rikt belamrade väska...ehrm..
Just, det har jag oxå tänkt på, att göra en väska som är indelad i stora fack inuti...det får bli nästa projekt. Min man däremot fick ett mobilfodral utan snodd... han vill ha kardborrband istället så telefonen inte ramlar ur. Så det ska jag sätta mig och fixa nu. Kram och godnatt på er!



8 kommentarer:

  1. Mycket snygga mobilfodral!!! Rotar också i väskan när det ringer:)
    Annika

    SvaraRadera
  2. Ett mobilfodral är nog av nöden ibland. Själv tycker jag inte om att ha min mobil över huvudtaget, men ibland har nöden ingen lag....Då brukar fickan kunna räcka. Jag är nämligen ingen handväskdam heller....*ler*
    Kram, kram
    /Lotta

    SvaraRadera
  3. Fina! Undrar när jag ska bli så kreativ som ni boströms verkar vara :)

    SvaraRadera
  4. Oj oj...framtidens kvinna som ej använder väska! Det har jag svårt för!
    ..och du Joesfin, vänta bara tills du blir sisådär 40 bast och inget annat har att göra..då, kommer virknålen och synålen fram ;)

    SvaraRadera
  5. Så roligt med Josefin.Hon är ju lite Boströmmare nu och kanske blir hon det lite mer med tiden!Vem vet..............!Väldans fina är dom dina mobilfodral.
    Men det har jag ju berättat via skype!
    Älskar dej du flitiga nattarbetade dotter!

    Mamma

    SvaraRadera
  6. Så fiffigt med en mobilväska, det skulle nog de flesta tjejor med stora oändliga väskor behöva. Nä föresten, de behöver inte ens vara stora, bara oändliga;)

    Kul design!

    SvaraRadera
  7. Precis!!! Det spelar ingen roll om de så är små hittar man ändå inget ;)

    SvaraRadera
  8. Den är både fin och praktisk. Jo, jag borde nog ta efter dig där. Jag orkar inte ens försöka hitta mobilen när den ringer längre.
    :-)
    Ha en härlig helg
    Kram

    SvaraRadera