torsdag 11 november 2010

Jag älskar min DörrStopp

..ärligt! Jag gillar den skarpt! Den är så himla praktisk och härlig att se på. 2 kilo tung är den, fylld med ris. De som har tillgång till sand kan nog använda det istället. Jag använde mig av ett Tutorial som ni finner hos make&do och gjorde några små ändringar. På undersidan har jag en öppning men kardborrband för att kunna stoppa i en plastpåse med fyllningen. Nu kommer inte vinddraget sommartid ha någon inverkan på mina dörrar inte... inga dörrar som slår igen mer... så underbart!

4 kommentarer:

  1. Så fräckt.........och så praktiskt.........och så snygg....!
    Bra jobbat kära dotter som alltid!!!

    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Så smart grej! Fast jag har inga dörrar att ha en sådan till :(

    SvaraRadera
  3. Fiffigt och snyggt blev det.

    Maidi

    SvaraRadera
  4. Jag såg dina fantastiska tingelingvingar, hur mycket ska du ha för att göra ett par såna? HELT FANTASTISKA, behöver dom 2 februari....
    kontakta mig på
    miiimmiii-k@hotmail.com

    SvaraRadera