söndag 23 maj 2010

Jag har hittat VINGARNA!

...jag har lyckats hitta vingarna till min mans brorsbarn, dessa små änglar som föds utan vingar...
Så äntligen har jag fått tillfälle att göra de där vingarna jag så länge suktat efter ;) Jag gjorde mina egna ritningar och om någon skulle vara intresserad är det bara att hojt till så lägger jag in dem i bloggen. Jag gjorde en stor variant till storebror (2 år) som han kan ha på sig och använda för sina flygturer. Men en mindre modell till nyfödde lillebror som man kan hänga upp nära honom. Änglarna har jag skrivit ut på sånt där papper man stryker på bomull och sedan sytt på som en liten etikett. Lätt som en plätt ;)



1 kommentar:

  1. Godmorgon du duktiga flitiga dotter.Änglavingarna var bara en liten skiss när jag åkte och nu har de blivit gjorda och prövade ser jag av Jouquin.
    Han lär kunna "flyga" runt lite lättare nu.Och lillebror Esteban sover nog sött med sin vinge i närheten.Bra jobbat dotter kär!!!

    Kram din mamma

    SvaraRadera