fredag 10 juli 2009

Tror du på utomjordingar?















..ja, en dag efter många dagars funderingar bestämde jag mig; Jag tror på att vi har sällskap här i universum. Så då gick jag över till nästa steg, att ta reda på hur det egentligen fungerar och vilka de egentligen är. Nu är det ju så här, att om man som mig inte tror på den officiella vetenskapen utan man tror på känslan om något stämmer eller ej, då får man leta info på de våglängder man identifierar som sanna.
Så... efter ett långt och intressant sökande har jag kommit fram till att det finns utomjordiska varelser av olika sorter, många olika sorter. De är goda och onda, smarta och dumma och precis som vi är de av olika raser och ursprung. Det enklaste är att dela in dem i Goda och Onda och bland de Goda kan vi inkludera tom Jesus (eller den underbara energi kallad Kristus som samarbetade med Jesus som faktiskt "bara" var en människa). Jaa.. Jesus har säkert åkt i mångfalda rymdskepp. Jag är nu ganska säker på att alla "Gudar" egentligen är utomjordingar...goda eller onda sådana. "Skämt och sido..." skulle passa bra nu men jag menar alltså allvar.
Jag har insett att det finns de som har kommit långt vad det gäller den mentala delen och de har givetvis teknologiska tillgångar som vi inte ens kan drömma om, för den är så olik den vi föreställer oss. Men detta betyder ju inte att de har kommit lika långt vad det gäller själen... och kärleken. Dessa utomjordingar samarbetar med våra regeringar som i utbyte får ta del av deras tekniska kunskaper bla.
Det finns dock en överenskommelse mellan alla raser och varelser i universum, och den innebär att INGEN får blanda sig i lägre stående varelsers utveckling. Denna överenskommelsen är skälet till att de inte visar sig öppet. De visar sig dock på individuell nivå, själv känner jag ett flertal personer som har eller har haft kontakt under olika förhållanden. Dessa utomjordingar visar sig på en mer spirituell nivå och är aldrig påträngande.
Tro mig om ni vill men detta har jag bestämt mig för att vara en del av min sanning och det där med "bestämma sig för någonting" är ganska intressant för det ger oss gratis energi som en skjuts på vägen.

3 kommentarer:

  1. Detta var intressant.....beratta garna mera!!!

    SvaraRadera
  2. Oj,oj,oj det här är inte lätt för en vanlig människa som inte är så tänkande som du kära dotter.Men visst tror jag att det finns utomjordingar,de kallar jag dom som bor på andra planeter och som "kommer i flygande tefat" och ser hur vi har det här på jorden.Jag tycker den tanken är realistisk.Vi har ju besökt månen,så varför inte?Och det jobbas ju för ett besök på Mars så småningom!Har aldrig tänkt tanken att dom kan vara goda eller onda,men det är ju logiskt att tänka att de är som vi........!Men nu till min fråga hur går det här samarbetet mellan regeringarna och utomjordingarna till?Och så förstår jag inte vad som menas med att inte blanda sig i lägre varelsers utveckling.Vilka är svaga?Och kan man bland utomjordingar hålla de onda från att göra ont.Isåfall har vi verkligen något att lära oss!!!Och kära dotter du får tro,tycka,säga och tänka vad du vill.De visar ätt du är en människa som har ett stort intellekt och som ifrågasätter.Älskar dej!mamma

    SvaraRadera
  3. Det är vanligt att tanken om de är precis som vi, goda och onda, visa och dumma, inte infinner sig men den förklarar en hel del eller hur?
    Samarbetet med regeringarna är nödvändigt för att de inte ska bryta den universella lagen (det finns något som kallas Galactic Federation som motsvarar FN fast på Galaxnivå) och det betyder att regeringarna är medvetna om att vissa människor blir kidnappade men utomjordingarna har blivit ombedda att inte döda dem och att de ska radera deras minnen så att de inte kommer ihåg vad som hänt.
    De lägre stående varelserna i detta fallet är just vi, människan...

    Det finns bra info på denna sidan och här ett citat
    "Den 11 juli 1934 träffades det första avtalet med ”De grå” från Orion ombord på ett militärskepp i Balboa. Detta var en av de viktigaste händelserna i den mänskliga historien därför att den drog oss in i en roll som vi inte var förberedda för med tanke på att vi var värdar för en illvillig utomjordisk ras. USAs federala regering åsidosatte Förenta staternas konstitution genom att göra detta och inte meddela folket det. Det var här som överenskommelsen gjordes först mellan ”De grå” som representerade reptilerna från Orion och representanter från MI6. Fördraget angav att i utbyte mot att De grå gav oss högteknologi (antigravitation, metaller och legeringar, fri energi och medicinsk teknologi) så skulle regeringen tillåta att De grå fortsatte obehindrat med mänskliga bort-rövanden. Detta skulle bara ske om en lista av bortrövade människor gavs till regeringen och att de som rövades bort inte blev skadade och att deras minne av händelsen raderades bort. 1944 signerades en andra utökning av överenskommelsen men jag har mycket få detaljer om detta. "

    http://www.nyapolitiken.biz/ufo_o_utomjordingar/underjordiska_baser_utomjordingar.html

    SvaraRadera