lördag 21 november 2009

Jag kunde inte mostå frestelsen

Jag var tvungen att prova! Jag hittade detta lurviga garn på LIDL (!?!?!) och var bara tvungen att prova på det. Visst ser det läckert gräddliknande ut? Och eftersom jag helst vill se resultatet inom 5 minuter tänkte jag, äsch! ..jag kör med stolpar, och det funkar ju! Jag tycker i alla fall själv att det blev bra och snabbare gick det ju med ;) Ja, det lurviga garnet virkade jag i fasta maskor och visst var det en enda stor chansning (man ser ju inte var man sätter nålen;)) Men det SYNS ju inte!! hi hi hi
Nu håller jag på med en tårta i samma stil, ja, med stolpar och lurv menar jag.
Hejsan svejsan och ha en fortsatt trevlig helg allesammans!



3 kommentarer:

  1. Med stolpar och lurv;)) skapade du en smarrig bakelse i mammasmak!
    Önskar att jag kunde säga simsalabim och så hade jag den "livs levande"här på mitt kaffebord!
    Härligt lurvigt garn!

    Kram och lycka till med smarrig,lurvig stolpig tårta:))

    Mamma

    SvaraRadera
  2. Gud vad smaskig den ser ut!!!!!!mmmmm......ska bli spannande att se tartan!!!!

    kram eva

    SvaraRadera