onsdag 4 november 2009

Häxkok till Halloween

Himla kul med Halloween, kanske det beror på att det är min födelsedag så jag har en jättebra ursäkt att festa till det lite extra varje år, och som den äkta Skorpion jag är, känner jag mig verkligen hemma i allt detta farliga. Ljusen satte jag i mina första Cupcakes som jag gjorde med Leilas recept. Det var riktigt enkelt och roligt att kladda på den där smeten.
Men nu är det över... puuhh! Så nu kan jag pyssla!!!

Till sist men inte minst vill jag önska er alla ett GOTT NYTT ÅR! Eftersom, pagan som jag är, känner jag mig mer hemma med de Keltiska traditionerna och för dem är det just det nya året som börjar med Samhain, eller Halloween som vi kallar det. Allt har blivit skördat och man börjar förberedelserna inför vintern.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar