onsdag 30 september 2009

Korgar korgar korgar...la la laaaaa la laaa lala!

Det blev en virkad korg till i Badrummet och en färdigsydd hittade jag på marknaden. Det var nämligen fest här i Villa Cortese i helgen, med marknad, karuseller och musikframträdanden på torget. Det är det som är så härligt i Italien. Under sommaren kan man åka från stad till stad eller kommun till kommun för vara med om alla dessa mysiga fester då gamla och unga roar sig tillsammans. Men just det, korgarna, de är ju sååå otroligt praktiska! Jag kan inte för mitt liv förstå varför det skulle vara negativt att "ge någon korgen"!



2 kommentarer:

  1. Fina korgar!!!!

    haller med dig...hi..hi

    SvaraRadera
  2. Mig får du gärna ge korgen::))Jättefina blev dom tillsammans.Ska bli roligt och se alla dina alster live på tisdag!Åh vad jag gläder mig!!!
    Toppenide att visa alla burkar sådär.Du är så påhittig kära dotter,men så är du ju min dotter;)

    Kramar till dej från stolt mamma

    SvaraRadera