torsdag 24 september 2009

Utmaningen














Jag har fått en Utmaning av min kusin Evas Passion, vilket verkligen känns knepigt, precis som en utmaning ska göra antar jag... Meningen är att jag ska skriva 10 saker om mig själv.

1) Jag har numera 2 namn, Maria sedan födseln och Bibbi som min man antagit sedan han såg mitt första namn på ID kortet vilket alla hans nära och kära nu använder för att åkalla min uppmärksamhet

2) Jag bor i Italien sedan 1994

3) Jag anser mig själv vara lyckligt lottad i livet och inser att det bara är jag själv som gör livet krångligare än vad det egentligen behöver vara

4) Jag tror på utomjordingar

5) Jag tror på Gud

6) Jag älskar att pyssla med diverse handarbeten, numera hägrar virkningen om nu någon missat det...

7) Jag bara ÄLSKAR att läsa, både esoterisk litteratur, Fantasy och Äventyrsböcker. Har precis läst Philip Pullmans trilogi vilken är skriven för barn men även som vuxen får man sig rejäla tankeställare. Dessutom läser jag Magick av Aleister Crowley som dock inte är så lättläst men ack så sann!

8) Jag är väldigt distraherad och snurrig

9) Jag är mitt uppe i en personlig förvandling och blir mer och mer skorpion, puuh...vet inte om jag fixar detta...

10) Jag är lyckligt gift och stolt mamma till lille J, snart 2 år!

Eftersom min bekantskapskrets är begränsad och de jag hittills lärt känna redan har avslöjat sig med denna Utmaning skickar jag den vidare till eventuella besökare som känner sig kallade att anta sig den frivilligt ;) Lycka till!!!


2 kommentarer:

  1. Godmorgon kära dotter!
    Det var roligt att läsa om dej!
    Känns lite märkligt att se det på pränt så här.
    Men precis såhär är du ju och har du det.
    Men virrig vet jag inte.....lite kanske.Men det är ju ofta översmarta människor!
    Det där att du är på väg att bli skorpion får du berätta mera om.........jag kan ju ingen ting om andra stjärntecken och bara det som är positivt i mitt eget;;))

    Kramar och ha en bra dag
    Från mamma som ska göra sin Utmaning.

    SvaraRadera
  2. Vad fin bloggen ar!!!!!!Kul att lasa vad du skrivit!!!!

    Kram eva

    SvaraRadera