fredag 22 januari 2010

Mamma ... latte!

...mamma...latte!
Ok, upp och hoppa, fixa mjölk till lillprinsen, klockan är sju (alldeles för tidigt för denna familjen).
Varsågod älskling... så skönt nu kan jag sova lite till.
...mamma...tutte!
...var är DEN då? ...jag letar och letar...
"Ubi, har du sett tutten?"
"...va...? ...ja, den är där borta."
jaha... letar och letar.. "var då, där borta?"
då svarar min man:
"...från min synvinkel ser jag inte landskapet så bra... snark..."

Jag fick ett skrattanfall... kunde inte sluta skratta förrän jag somnade om igen ;)



1 kommentar:

  1. Jag sa just att du är roliga,nu måste jag utöka det till att ni är roliga!
    Du lockade mig till ett homeriskt skratt, ett från hjärtat utgående, skallande, långvarigt skratt!!

    Älskar dej tokiga "unge"

    Kram och godnatt igen Mamma

    SKRATTAR ÄNNU.......................................................................................;)

    SvaraRadera