torsdag 11 mars 2010

Nu har jag broderat!


Min kära kusin Eva, med Evas Passion, har precis fyllt år och jag hade vissa problem med att tänka ut en bra present. Mer Feng Shui praktiserande person känner jag inte och hon har allt hon behöver! ..och man kan ju inte ge bort något onödigt till en sådan person eller hur? Så det bästa jag kom på var att göra ett virkfodral till henne, hon är ju världens virkfantast! Och eftersom jag och min mamma, Carpe Diem, har startat en Blogg, Korsstygns-Arkivet, för Korsstygnsfantaster kunde det ju inte bli annat än det där mönstret på Matrioskor som jag bara ÄLSKAR.
Så här ser det ut när man lindar ihop det.


2 kommentarer:

  1. Hej kära du!Du är verkligen en fantastisk dotter.Din mormor(min mamma) ler i sin himmel när hon ser hur galen hennes dotter är i korsstygn och nu har du tagit steget in i korsstygns världen!
    Jättefint!Och svårt mönster att tampas med!

    Kram och lycka till med nästa alster.

    Mamma

    SvaraRadera
  2. ...och du är min största FAN! ;)

    SvaraRadera