onsdag 14 oktober 2009

Vad gör man om man inte hittar en mikrofon..?!?

Jo, givetvis så virkar man en! ....mamma som har letat hela dagen efter min hjärna, utbrast tillslut med; Du får väl VIRKA dig en då! Hon kunde inte hitta den.. men då kom jag på det! Vår lille JolleBolle bara ÄLSKAR att sjunga typ "Birba birba birba bibra bibra..." i allt han hittar och vi har letat överallt efter en mikrofon till honom att sjunga i. Men då det är allt för tidigt att köpa en karaoke till honom kunde vi inte hitta något passande. Så, då får man väl virka en ;)
T.o.m. min man, som faktiskt spelat med i ett band (bas iofs) tyckte att den kändes helt ok i handen. Vi får väl se vad lillen säger imorgon och om hans ens lägger märke till den...hi hi hi


3 kommentarer:

  1. WOW! Vad härligt ni har du och mamma! Att virka amigurumier är att ha fokus på virkningen och inget annat....räkna, räkna och åter räkna. Så många kul grejaer ni hittar på tårtor, skallror och mikrofoner. Det var ju oerhört fiffigt att ge en sådan till Joele!
    Dina etiketter var ju jättecoola. Känns lite e´xtra när man sätter på en sån. Jag har också en egen logga för mina alster, men den har legat i malpåse ett antal år, eftersom jag inte varit skapartagen på länge. Drivet har återkommit, men ännu letar jag tid, jag med.
    Hälsa din goa mamma! Hon är en pärla och det är du med.
    kram
    /Lotta

    SvaraRadera
  2. Gud vad roligt med en mikrofon!!!!Ni ar ju otroligt pahittiga!!!!Kul!!! ha en underbar kvall.Har sover mina gossar i min sang:-)Stefano kommer hem imorgon fran tysklang(munchen)det snoar for fullt dar:-)

    kram Eva

    SvaraRadera
  3. Kul! Min treåring älskar att sjunga i våra Singstar-mickar. En sådan skulle hon kunna ha ibland.

    SvaraRadera